septembrmom Ankara’ya misafir olarak geldim, 1 yaş aşısı için ASM ASM dolasiyorum ama yapmıyorlar asi stogumuz az diye. Onerecebileceginiz bir yer var mı ?
septembrmom pasaklisinkukuli özelde muayene olmak gerekli. Cuma günü muayenr olduk daba ayrıca bir kez daha ücret ödemek istemedim. Çok şükür az evvel hallettim bir asm de aşi stoğu iyiymiş yardımcı oldular 🙏🏻