Benimde kizim asiri gazliydi 7ay cektim suan 9aylik ara ara yine oluyor henüz tam gecmis degil
Bize nurse harveys iyi gelmisti ama bir zaman sonra oda artik pek ise yaramadi.. gece saatlerinde basliyordu cok aglardi her yolu deniyordum arabayla gece vakti esimle cikip bebegimizi dolasdiriyoduk biraz sakinlesiyordu.. rezene ve kimyon cayi tüketiyordum az da olsa onlarinda faydasini gördüm
Ayaklarini hep sicak tut..fön makinesiyle uzaktan karnini isitiyordum o sirada ovaliyordum seside rahatlatiyordu kizimi..clinikid kullandik ayak altina gün icinde sürüp masaj yapiyordum karnina da sürüyordum.. yani böyle böyle atlattik umarim sizde daha kisa sürer cok sabir gerektiriyor..iyi düsünün bu günlerde gecicek❤️