dkare hastaneden çıkarken ilk işitme testinden gecemedik çok ağladı kızım. 1 hafta sonra tekrar yapıldı ve geçti çok şükür. Gebelik şekeri vardı bende bu yüzden 6. Ayda tekrar baktırın dediler. Ama bende sese karşı tepkisiz olduğunu gözlemlemedigim için götürmedim. Şimdi kızım 13 aylık herhangi bir sorun yok çok şükür 😊