[silindi] geliyor zaten karşıt görüşler, gönderen arkadaşlar varburada mesela bildiğim. Onlar da geliyor gönderiyorum memnunum bu sebepten diyor. Diğer yorumlarda da bahsettim benim en büyük çekincem diyanete güvenmemekten kaynaklanıyor. Yoksa ben de bu eğitimleri aldım oğlumu da 7 yaşına geldiğinde gönderdim. Ama bu yaşta uygun bulmuyorum. Ve evet yazı dilinde ünlem şiddet, öfke uyarı belirtir🤷🏻♀️