Pazartesi günü sezaryen ile minik oğluşum dünyaya geldi. Gaz problemim yok şükür kendisi çıkıyor ama hiç büyük tuvalet ihtiyacım olmadı. Hani kabızım desem zorlanmam olur. Hiç gelen giden bir ağrı da yok. Bu normal mi🤔 değilse sizler nasıl çözüm buldunuz?