Şöyle bi sorunum var doğumdan sonra adet olmaya başladığımdan beri sağ yumurtam şişip büyüyor yürürken beni rahatsız edecek şekilde. Sanki bebek hala orda ve kafası yürürken belli aydan sonra rahatsız olursunuz ya o şekilde büyüyor elime geliyor artık. Muayene için adetliyken mi gitmem gerekiyor bilen var mı ?