Kızlar selam. Bebeğim 9 ay 5 günlük. Ücretli iznimin peşine ilk 6 aylık ücretsiz iznimi kullandım. Şimdiden ikinci ücretsiz iznimdeyim 3 aylık. 4 kasımda iş başı yapmam gerekiyor bebeğimde o zaman 11 aylık olmuş oluyor. Gel gelelim günümüz ekonomik şartlarından dolayı işe geri dönmem gerekiyor o yüzden iznimi bozup işe dönme niyetindeyim fakat bebeğime kıyamıyorum. Var mı ben gibi olan işe başlayan? Morale motivasyona öneriye ihtiyacım var 😔