nbmgdgn 5.aya kadar hergün kustum,kan sulandırıcı kullandım, erken doğum riskim vardı ona rağmen bulamadım.neymiş çok daha ciddi bişeyler olmalıymış? Ölmem gerekiyordu galiba.bu düzene de hakkımı helal etmiyorum.
Eğer erkekler hamile olsaydı bu süre boyunca izinli sayılıp,maaş alır bide üstüne çocuk okula başlayana kadar da maaş alıp yarım gün çalışırlardı kesin. Biz kadınların bu eziyetini meclisteki kadınlar da görüp kanın önergesi va hiçbişey vermiyor bıktım gerçekten