Kızlar bebeğim 50 günlük emzirdikten sonra sırtına vurarak gaz çıkartmaya çalışıyoruz dakikalarca uğraştığımız halde çıkmıyor sonra yüzüstü bacağıma yatırıyorum yine çıkmıyor çok nadir geyiriyor yani her seferinde çıkaran var mı biz mi beceremiyoruz anlamıyorum