Kızlar merhaba bebeğim 4 buçuk aylık zaten sürekli küçük bişey olsa ay bişeyi mi var diye kafaya takarım şimdi de hareketlerini kafaya takıyorum dudağını öpecek gibi büzüyor gözlerini sonuna kadar açıyor kafayı da kaldırım bazen sallıyor sanki yukarılardan bişey yiyecek gibi istiyor gibi duruyor keşfediyor büyük ihtimalle ama ben düşünmüyorum neden böyle yapıyor ki bişey mi var diye sizde böyleymisinşz ve bu normal mi ışıklara falan çok bakmak istiyor ta görünce boynu kopacak bakıcam diye ama çok baktırmıyorum 🥹🥹🥹