yagmur19 ideal ? Kime göre neye göre ideal ?? Sevmiyorum ben bu kelimeyi shdjdjkf
Anne ne zaman kendini uygun hazır ve rahat hissederse o zaman yapılmalı …
Suan 6 aylık bebeğimi sallarken yazıyorum bunları, aynı zamanda ablasının da okulda ilk günü.. 1.sinif oldu gözümün ilk çiçeği ❤️
bir takım duygusallıklar… 🥺🥺
iyi ki bu kadar ara verdim 5,5 yaş . ( en ideali ) 😂😂