aybarstonunannesi 3 ay olacak sezaryen doğum yaptım 2. Reglimde 3 gün önce bitmişti. Korse giyip uyudum sabah çamaşırımda kan lekesi gördüm başına gelen var mı arkadaşlar bebeğim küçük bulunduğum şehirde tek başımayım hastaneye gidemiyorum kolay kolay
Tbmstf aybarstonunannesi korse giyip uyumak çok tehlikeli kan dolaşımını da etkiler. Gün içinde takın ama gece uyurken çıkarın
Tazeanne68100 aybarstonunannesi kahve siyah renkteyse içinde kalan kan olabilir sıkınca inmiştir ama kırmızı renkteyse bi görünün derim
aybarstonunannesi Tbmstf aşırı sıkı almışım 30 kilo almıştım hamilelikte eski bedenime bi an önce gelmek istedim heralde gündüz tuvalet olayında giy çıkar zor oluyor diye gece giyiyordum genelde artık gündüz giyerim teşekkür ederim