ozlemaryad cildi çok kuru, kuruduğu için kaşıntı kızarıklık yapmış 2. Foto da egzamaya çevirmiş sık sık nemlendirin düzelir. Kızımın da cildi böyle bebekliğinden beri, alerjisi de var kızımın ama bu alerjiye benzemiyor. Siz yine de doktora danışın tabi