Günaydın hanımlar size bi sorum olacak ben zylda hap kullanıyorum aynı zamanda da doğum yaptım yapalı yani 5 aydır hep geri çekilme ile korundum adetim 1 haftadır gecikti kendime çok stres etmemeye çalışıyorum ama ister istemez bi yandan da kafaya takıyorum sizce normal mi gecikmeler ?