Evseldoku Merhabalar, 7 aylık oğlum var bugüne kadar asla böyle olmadı ama 1 haftadır Kısa süreli çenesini titretiyor ara ara ağlarken ve esnerken. Bilgisi olan var mı arkadaşlar
elmaliturta Evseldoku benim eşimin de var ailede var mı hiç çene titremesi o da uykudan uyanınca çok az olur geçer eşimin abisi sinirlenince oluyor kayinbabam bir seyr sevinirse oluyor 😁
Evseldoku elmaliturta alla alla bizimde uykudan uyanınca . Herhangi bir sağlık problemi yok ama değil mi. Ailede yok
elmaliturta Evseldoku yok canım gayet sağlıklı hiç bir şeyi yok ailede varmış onlarda ilk kimde var bilmiyorum benim bildiğim kayinbabam eşim kaynim hatta bir ara kızımda oldu geçti şuan yok 1 2 ay surmustu
Yagmuricenkiiz Bebekler çene kaşlarını kontrol edemeyebilirler titremesi bu yüzden olabilir ama bu ilk aylarda oluyor sanırım; bir araştırın derim
Evseldoku Yagmuricenkiiz evet araştırdım ilk 3 ay normal olabileceği yazıyor. Sonrasını bulamadım ama bi nörolojiye götürmelisiniz gibi yazılar var. Korktum oyüzden bir bilen çıkar belki diye yazdım
Evseldoku Yagmuricenkiiz evet onada mesaj attım bugün normal sayılır yazmış. Ama yinede başına gelen var mı . Kaldı mı geçti mi. Bi sıkıntı oluşturdu mu . Bunu merak ettim