larisa13 Bende v8 animal var. 3 senedir kullanıyorum. Ben de günlük üstten süpürme niyetiyle almıştım. Daha sonra diğer süpürgemi hiç çıkarmadım 😊 şarj konusunda 2+1 evi bu seneye kadar günde 2 kez süpürebiliyordum. Bu sene sanırım batarya gücü biraz azaldı. Annemde de v15 var. Elbette her şeyin son modeli daha güzel, ancak uçurum fiyatı karşılayacak kadar da bir fark göremedim. Gayet alınabilir😊