Dream64 Sadece anneyi emen biberon bilmeyen anne ile çalışma hayatı nasıl oluyor yani bebeğe bakan nasıl besliyor
Marianne Dream64 biberona alıştırın, siz yokken aç mı kalacak? 5 aylıkken komple dönüş yaptım işe, sağıp giderdim sabah, onu içerdi, buzluğa depoladıklarımı içmedi.
Dream64 Marianne işte alıştırmaya çalışıyorum istemiyor biberonu değdirince dudağına basıyor ağlamayı nasıl yapacağım bilmiyorum of 😭
Marianne Dream64 lansinoh marka biberonu denediniz mi? Kızım sadece lansinoh biberonundan içmişti. Aventi hiç almadı ağzına.
Dream64 Marianne bendeki de lansinoh marka biberon. Lnasinoh elektronik sağım makinesi var onunla sağıyorum ama istemedi. Plips alıştırma bardağında denedim biraz içti boynuna döküle döküle ama sonra onu da istemedi. Bildiğin benim mememde terapi oluyor çocuk naaammmm naaöööömmm diyor 🥹
Marianne Dream64 meme olayı evet öyle. Akşam işten gelince kızım 1 saat yatakta meme keyfi yapardı ve sabaha kadar emerek uyurdu. Siz işte olunca mecbur biberondan içecek.
Tgcsrc Benimki de 9. Ayda başladım biberon tutmadı malesef kaşıkla süt içirmeye felan çalışıyorlardı emzirmeye gelebilirsem arada geliyordum iş yakın diye 20 aylık hala da emiyor eve gelince sürekli meme de