Bebekken çok kez uçtuk ama 2 yaşına girince daha uçmadık kendine ait koltuğu oluyor biliyorum ama bagaj hakkı nasıl oluyor önceden kendi valizimin içine eşyalarınıda koyuyordum tek bagaj hak oluyordu şimdi kendime ait bagajı olması lazım mı? Bebek arabasını alıyorlar mı eskisi gibi? Bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim uçak firması Türk hava yolları