Kuzummmm Merhaba. 2 yaşında oğlum. Evimin arka sokağındaki kreşe verdim. Bugün başladı şükür. Yarım gün gidecek. 08:30-12:30 saatkeei arası. Sabah kahvaltisi, oglen yemeği hepsi içinde. Bezli birde benim oğlan. Öğretmenleri değişecek. Aylık 6500 vericez nasipse ama asgari ücret artınca miktarı mecbur artiricam dediler. Artık her anaokulu bunu yapacak dediler. Malum fiyatlar sürekli artıyor. Biz zarar ediyoruz sonra dediler. Fazla bir rakam olmaz diye söylediler. %15 filan. El mahkum mecbur vericem. Çocuğum robot gibi büyüyor. Ne akraba, ne arkadaş goruyor. Konusmuyor mesela. Arkadaşa ihtiyacı var. Mecbur kaldım yarım gün bile başlatmaya. Kırtasiye ücreti de tek sefere özel 8000 TL. Onun dışında temizlik malzeme ürünleri aldık tek sefere. İşte tuvalet kağıdı, rulo havlu, el sabunu, ıslak mendil, eldiven, çöp poşeti filan. Sırt cantasi, yedek kıyafet, su matarasi, içeri terliği ya da panduf, bezi zaten olmazsa olmazları biliyorsunuz. Asgari ücret zammı ile herhalde aylık 8000 olur yarım gunlugumuz. Hayırlısı ins😍🙏