Pelinn3 Bugün mama alacağım kızlar buradaki annelerimiz bebelac gold tok tutmuyor demişlerdi hip önermişlerdi ne kadar fiyatlar yada başka hangi mamalar daha tok tutar
aysegulcinar Pelinn3 bebeğim dogdugundan beri hipp kullanıyorum memnunm ama diger mamalar gore hiraz fiyatı fazlaymis. 600 gr 650 lira e bebekte 800 gr 750 lira
mommandboy Pelinn3 benim bebeğim hipp sevmedi çok kustu ve hipp kabız yapar gibi oldu hemen bıraktım. bebelac gold’u birkaç gündür kullanıyor olmama rağmen aşırı fark etti.hipp daha çabuk acıktırıyor, bebelac gold daha çok tok tutuyor bence.
urazzbebegim Pelinn3 hipp combiotic kullanıyorduk 1 buçuk saate acıkıyordu. Ve bence kabız yapmak üzereydi bebeğimi. Bebelac golda geçtik 2 buçuk saat tok tutuyor
aysegulcinar Pelinn3 diğer mamaların tok tutmasi nasil bilmiyorm ama 1bucuk 2 saatte acikiyor bebeğim. Bizde gaz sorunu hic yapmadi.
Pelinn3 aytlkya benim cocuklarda neden tutmuyor ki ilk kızımda bu mama ile büyüdü aynı 2 saat geçmeden 2 saatte bir acikiyordu
fpelin Sma optiproda iyi tok tutuyor ama cok gaz yapip agir gelince sma comforta gectim o da cok guzel tok tutuyor 400 lira 400 gri
Pelinn3 mommandboy kaç satte bir veriyorsun bende neden böyle oldu ki 2 saat geçmeyle acıkıyor 2 buçuk saat çok nadir oluyor
albaayrk Hippten Sma comforta geçtik acıkma süreleri aynı hatta Sma daha tok tutuyor. Hipp bizde gaz ve kabızlık yapmıştı smada geçti şükür