Beta değerim düzenli artmıyor ama kese de oluşmamış dış gebelik de görünmüyor ara ara adet olacak gibi hissediyorum şuan hastanedeyim detaylı ultrasonda belli olacak hersey kese yokken kürtaj olur muyum lütfen cavp verin 😔 burda bekleyip ağrı çekmek istemiyorum uyuyup kürtaj yapsınlar