elaanaz 26 günlük bebeğim soğuk aldı burnunu temizliyorum ama çocuk doktoruna götürmeli miyim ilaç kullanmalı mıyız
terliklerimlegeldim elaanaz Mutlaka doktora gitmelisiniz, bebeklerde ilk 3 ay yenidoğan dönemi olduğu için siz farkında olmazsınız çok farklı şeylere sebebiyet verebilir ihmal. (Yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim.) Yarın mutlaka bir doktora gidin,ateşi olsun olmasın.
anneann elaanaz ilaç vermiyorlar ama yinede bir tedbir amaçlı götürün bol bol emzirin sürekli burnunu açın hırıltısina dikkat edin
elaanaz terliklerimlegeldim çok kötü olmadığında hafif hırıltısı olduğunda götürdüm bişeyi yok eve götür dediler çocuk cerrahına gittim hatta bilinci gayet yerinde oynuyo sadece uykuda huzursuz
anneann elaanaz oğlumda hasta oldu nerdeyse yirmi gün oldu iyileşti ama hâlâ burnu tıkanıyor sürekli geceleri kalkıp açıyorum sürekli yarım soğana karanfil batırıp baş ucuna koyabilirsiniz