nisanurg benim bebeğim doğduğundan beri öyle. Bende çok endiselenmistim 2,3 saatte bir emzirmeliyim diye ama doktor uykunun çok önemli olduğunu ve gunduz iyi beslenirse gece uyandirma demisti. Şuan 2 ay 5 gunluk. Kilo alımı iyi hiçbir sorun yok. Saat akşam 10,11 gibi uyuyor sabah 6 da uyanıyor. 🤗