4 buçuk yaşında oğlumun bağışıklığı için birşeyler kullanmak istiyorum neler yapıyorsunuz sizler ? Ya kreşe veya anaokuluna gitmediği halde bütün salgın hastalıklara yakalandı… El ayak hastalığı oldu rota virüsü oldu beşinci hastalık oldu krup oldu okula gitsek tamam ordan geliyor dicem ama arkadaşı yok biriyle görüşmeyiz bağışıklığı düşük sanırım ben ne yapabilirim