Babyyyyyy Kizlar 5 yaşında kızım var hastaydı gittik antibiyotik yazdi toz karisimi olan ama onun iciremiyorm coxugu öyle bir agliyorki sanki dovuyoz çocuğu içmiyor iciremiyorm ve Ateşi oldu smdi zorla 1 tane verdim Nolcak böyle sizler napyorsunuz
bikahveicelimmi Babyyyyyy benimki de aynı yapmıştı döküle döküle kavga gürültü içirmiştim. Onlar da endişe ediyorlar yapacak bişey yok🤷🏻♀️
Babyyyyyy bikahveicelimmi valla öyle ateşi 37.5 çıktı dedm bak icmezsen böyle ateşin olur fln dedm ağlaya ağlaya yuttu antibiyotiği bakalm smdi bekliyorm ateş düşmesini yüzünü yıkadım Ates düşürücü fln verdim