Ozgenur45 8 buçuk aylıktı ben düzenli olarak verdim ama dediğim gibi bir çay kaşığı verdim çünkü korktum ve bi öğretmen arkadaşımın başına gelince böyle bişey daha da ikilemde kaldım . Takviye olarak öksürük varsa tereyağı bal karışımı yaptım bi de portakal falan verdim eline bir de bol ılık su içirdim ıbunlarla atlattık çok şükür . Bi de 4 aylıktan büyük bebekler yapabiliyormuş öyle okumuştum ayağının altına limon sürün çorabını giydirin bi de onun bulunduğu yerlere uyuduğu yere kesilmiş soğan koyun emiyorsa siz bol C vitamini olan yiyecekler tüketin bunlar benim yaptıklarım çok geçmiş olsun .