niloya94 3 gün boyunca denemeye başladığınız gıdayı tek vermelisiniz. Miktarını azdan çoğa arttıracak şekilde. Yani bir çay kaşığı tadım yaptırıyorsanız, ikinci gün arttırabilirsiniz. Ayrı ayrı 3er gün deneyerek verme sebebi ek gıdaya yeni başladığınız için hem bağırsağı besine alıştırmak hem de vereceğiniz şeyler dokunursa neye alerjisi olup olmadığını daha kolay tespit etmeniz için. Yani ek gıda haricinde de ilk olarak ne tattırırsanız üç gün kuralıyla vermeniz daha iyi olur. Alerjisi varsa daha net anlarsınız.