Biz de aynı demiri kullanıyoruz doktorumuz aç karnına olmasını tercih etsek de bebeklerde bu çok mümkün olmuyor emzirdikten sonra da verebilirsin demişti. Ben yine beslenmeden sonra en az yarım saat gibi bir aralığın olmasına dikkat ediyorum. Her gün 15 damla veriyorum.