mihraveannesii Kızım 3 aylık 2 gündür öksürüyor bu gece hiç uyumadı mesela öksürürken uyanıyor başına gelen varmı neden olabilir ateşi falan yok sadece çok şiddetli öksürüyor doktora götürsem bişey yaparlar mı sizce çok küçük ya
Elistos1 mihraveannesii hırıltılı mı öksürüyor? Balgamı var mı? Çok küçük daha doktor görmeli bence ve ayrıca baş ucuna soğanı ikiye bölüp içlerine karanfil batırın biraz iyi gelecektir. Odanın nemini de iyi ayarlamalısınız inşallah bronşit değildir
melissa_2201 mihraveannesii kıyamam kuzum, Allah’ım şifa versin inşallah çok küçük daha siz bı doktora goturseniz iyi olur bence sürekli atesinide kontrol et canım birde buhar makinen varsa hava ver.
karadenizl mihraveannesii cnm doktora götür mutlaka oğlum 40 günlüktü aynı şikayetten gittik çok ufak olduğundan yatış yapıldı ciğerlerine inmesin balgam Allah korusun Ona göre ilaçları var onu kullanırsın bnm 40 günlük bebeğim mecbura kaldığı için antibiyotik kullandı düşün
_YanakReisinAnnesii mihraveannesii evet çok küçük ve herhangi bir problem varsa bir an da çok hızlı ilerleme gösterebilir. Bu tarz her zamankinden farklı durumlar da bir an önce bi muayene ettirilmeli bence.
mihraveannesii Elistos1 teşekkür ederim öncelikle sanırım balgam falan koparmaya çalışıyor gibi uzun süre öksürdükten sonra rahatlıyo ama yine bi krizi geliyo kuru bi öksürük gibi değil dolu dolu öksürüyor ve kusuyo sürekli
Elistos1 mihraveannesii kusarken yapış yapışsa balgam atıyordur siz bu gece için ayak altını zeytinyağı içerisine sarımsak iyice ezin sürün balgama iyi geliyo havayı da Dr kontrolünde verin çok küçük çünkü ama buhar makinesi varsa yanında açın nane yada okaliptüs gibi uçucu yağlarda koyabilirsiniz
mihraveannesii melissa_2201 ateşine sürekli bakıyorum hiç yükselmedi buhar makinemizde yok maleseff hiç öyle bi rahatsızlık yaşamadık daha önce… Doktor birşey yapar mı acaba şurup falan içemiyorlar ya arada kaldım
Elistos1 mihraveannesii benim bebeğimde o ayda öyle oldu şurup değil ama ilaçlı buhar verildi ve ayrıca antibiyotik kullandık
melissa_2201 mihraveannesii doktor şurup verir canım yani elinde varsa kullan yada kullanma diyemem en iyisi doktorum görmesi belki oradada buhar verebilirler
Babyyyyyy mihraveannesii benimde bebeğin grip gibiydi şurup verdiler gösterin isterseniz daha minik benim bebeğimde 2 ay 7 gunluk
mihraveannesii Elistos1 hayır o şekilde mukuslu kusmuyor bildiğiniz içtiği sütü çıkarıyor sanki midesi kabul etmiyormuş gibi
mihraveannesii Elistos1 yaa boğmaca falan dediler mi size videolara baktım da boğmaca öksürüğüne benziyor sanki
mihraveannesii melissa_2201 bir kez daha tıkanıp uyandığında direk götüreyim ben o zaman hava alabilyor demek ki belki rahatlar
melissa_2201 mihraveannesii benxede canım hem senin aklında soru işareti kalmasın hemde rahatlasın bebeğin cigerlerine flnda inebilir Allah korusun ne kadar erken o kadar iyi. Geçmiş olsun şimdiden Allah’ım şifa versin yavruna🌸
mihraveannesii _YanakReisinAnnesii kesinlikle dün biraz daha seyrek öksürüyordu bugün arttı sanki benim aklıma takılıyor uykuya daldığı an tıkanıp uyanıyor çünkü ama herkes o ilaç kullanamaz emzir sık sık dediği için bekledim ama sanırım kullanacağı şeyler varmış ben direk giderim az sonra
karadenizl mihraveannesii şuan değilde sabah götürün bence hem içiniz rahat etsin Bnm bebişin çok hızlı ilerledi bi gün az az öksürdü ertesi gün boğuluyodu
_YanakReisinAnnesii mihraveannesii en azından doktora götürürseniz konuya hakim birisi bir yol gösterir, her yaş grubunda gerekli görüldüğü takdir de tabiki ilaç tedavisi vs var. Siz etrafı dinlemeyin bebeğinizi bi muayene ettirin her ihtimale karşı. Çok geçmiş olsun Allah şifalar versin.
mihraveannesii karadenizl evet dün bizimde sadece uyanıkken bi kaç kez öksürüyordu çok önemsemedim ama bugün uykusundam öksürerek uyanıyor kaldırınca falan rahatlıyor sadece herkes ilerlemesin diyince korktum şimdi düne göre ilerledi yani bence