ezgiii12490 eğer sağlıklıysa bunun bir önemi yok benim bebeğim 3 aylık oldu tam 3 kilo doğdu 6.5 kilo şuan. Anne sütü verdim sadece dışarıdayken eğer yanıma aldığım sandığım süt soğumuşsa mama veriyordum. Ama boyu normalin üstünde uzadığı için bana da oğlum çok zayıf geliyor. Bir arkadaşım benimle beraber doğum yaptı sütü az geliyordu mamaya döndü şuan oda 3 aylık 9 kilo ikimizin bebeği de sağlıklı netice de. Kilo alımı varsa eğer bir problem yoktur 50 gram bile büyük bişey