geçen sene 2,5 tog kullanıyorduk eski evimiz rutubetli ve aşırı soğuktu e bebekten almıştım ama kızımın boyu uzun olduğu icin ayaksız olduğu halde anında dizine kadar kısaldı bu aralar da tulum arayışındayım bu evimiz daha iyi ısınıyor altına zıbın giydirmek zorundayım bezi yoksa sarkıyor ve yırtıyor maalesef o yüzden öneride bulunur musunuz ne çok kalın ne çok ince tulum arayısındayım 💗 19 aylık ama 2,5-3 yaş arıyorum