ertugrul509_ Kızlar merhaba ben doğumda 25 kilo aldım 10kg ve göbek kaldı ilk zamanlar ağrım olduğu için korse falan da takmadım göbeğim var şuan korse taksam işe yarar mı
serendipity16 ertugrul509_ benimde kaldı maalesef çok pişmanım ilk zamanlar takmadığım için ben 2. Ayda düzenli olmasa da takmaya başladım ama göbeğim hala aynı 🥲