beyzzsenturkk_ gizemvatansever önce emziği ve sallanmayı bıraktık sonra memeden kestim 15 aylıkken 18 aylıkken yatakları ayırdım 2,5 yaş gibi de önce tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyorum ondan sonra odasını ayırırım bir anda yüklenirsem eğer ağır gelebilir alışkanlıklardan vazgeçmek bebeklerde stres yaratabiliyor olacağı varsa da olmayabiliyor ben zamana yayma taraftarıyım su an 19 aylık
bikupakahvee gizemvatansever güya bu yaz başı ayıracaktım haziranda yaşına girdi Ama yaşına girdikten sonra huyu suyu değişti Gece deliksiz uyur uyanmaz ama emzik delisi ve her emziği düştüğünde ağlar ağzına verene kadar susmaz 5-6 kez net emzik için ağlıyor Odasını ayırsam gece yataktan kalkıp oraya doğru gitmeye de üşendim açıkçası 🥴🥴 biraz daha var ya zaten odamızda ama beşiğinde yatıyor
Birdunyabircennetannesi gizemvatansever 3 yaşında 2. Haftası daha yeni ayırdık ama gel gelelim sabaha karşı ağlıyor yanına yatıyoruz
Parsongan aksoy92 Bebeğim şu an 1,5 yaşında memeden ayırmadan kış gibi odasında yatırmayı düşünüyorum. Memeden ayırıp sonra odayı ayırırsam terkedilmiş gibi hissetmesin diye zaman tanıyacağım biraz kendime de ona da. Sonrasında tuvalet eğitimi inşallah. Rabbim biz annelere güç kuvvet ve sabır versin. Önemli dönemler ve detaylar. 🥰
gizemvatansever karagozolmez Yatakları ayırdınız mı peki? Ben bazen kıyamıyorum ama genelde beşiğinde yatıyor yanımda 🥹🫶🏼
karagozolmez gizemvatansever aslında ayrıydı ama yatarak emzirmeye başlamıştım ve sürekli yanımda yatmaya başladı bende uyanıp yerime koyamıyordum artık biraz daha yatağına koymaya başladım inşallah tamamen de ayırabilirim sonra da odaya sıra gelecek :)
gizemvatansever Parsongan amin gerçekten, annelik zor zanaat.. ☺️♥️ çok ince detayları düşünmek durumunda kalıyoruz..
adaatuna 9.ayda gündüz uykuları ve gece ilk uykusu 20:00 gibi yatağında sabaha karşı aramıza alıyorum
gizemtann Ay bende ayırmayı düşünüyorum yatağı başka odada yatak odama sığmıyor kamerada aldım ama hem kıyamıyorum hem korkuyorum gece duymazsam diye eşimde 7 aydır koltukta yatıyor nasıl yapcam bilemiyorum
gizemvatansever gizemtann Bizim evde inanın öyle yatakhane gibi oldu. Bizim beşiğin yanına minik bir anne yanı almıştım. Orada da olda derin uykular haram oluyor, akıl hep orda. Sesli kameralar iş görür diye düşünüyorum. Gündüzleri orada uyutup başka odaya geçtiğiniz zamanda aynı hisler oluyor mu acaba?
gizemvatansever bikupakahvee yahu bizim kızda böyle, eliyle kendi emziği çekiyor sonra biri almış gibi bağırıp ağlıyor. :)) sanırım bu da geçici bir dönem
bikupakahvee gizemvatansever ay evet kesinlikle şuan benimkini anlattınız Umarım geçici süreçtir ya tek sıkıntı gece uykusunda bu yani eğer sürekli devam ederse mecbur emzik bırakma çalışmalarına baslicam 😭😭 ama çok seviyor nası olacak bilemiyorum
Birdunyabircennetannesi gizemvatansever Hayır çok değil uyanıyor anneeee diye ağlayıp çağırıyor ama biz Montessori yatak aldık onu istiyordu evli yatak diyordu sürekli o hevesle yatmak istedi
Uraz23 çocuklarımın arası tam 1 yaş kızım doğmadan oğlumun odasına alıştırdım 10 aylıkken öncelikle yanına asla yatmayın biz beşiğinin yanına 1 hafta tekli yatağı getirdik sonra kendisi alıştı telsizide kurduk kendi kendine uyuyor maşallah
gizemvatansever Uraz23 uyku problemi var mıydı acaba? Bizimki kolik bebeklerdemiş.. sürekli uykuya tam dalamama, uyku sırasında düşen emzikle gelen ağlama krizleri yaşıyoruz. Umarım geçicidir. 🥹