Filiz_Alparslan1 Kızlar merhaba 9 aylık bebeğim var emziriyorum adet de olmadım karnım bu günlerde çok siş 3 aylık hamile gibi neden olur acaba görenler hamilemisin diyor bana önceden bu kadar değildi sanki saldı bide göbeğim bastırınca da acıyo içi