26 aylık kızım var tuvalet eğitimine başladık 15 gün oldu ancak henüz tuvaleti geldiğinde söylemiyor altına yapıyor tuvalete gidelim dediğimde de inatlaşıp kaçıyor veya ağlıyor bugün artık canıma tak etti bez taktım çok mutlu oldu siz nasıl atlattınız bu süreci🥺