1771717 3 ay 10 günlüktü silikon meme ucuyla emzirmeye başladım ne yazık ki meme reddi yaptığı içindi şu an 14 aylık halen onunla emiyor 😂😂
Bi ara acayip kafama takmıştım bıraktırmak için maalesef olmamıştı sonra olur gibi oldu bu sefer ısırma dönemine geldi bende, aman boşver zaten aylardır böyle emiyor en azından canın acımasın dedim vazgeçtim alıştık artık biz 😂😂
Bu arada biberonda kullandık emzikte kullandık kullanıyoruz da