myarenb Defneebebeekk evet genel dişe gittm ben aslında 20lik çekimi için gittim ama sevk etti, orda çekilmiyomuş gelmişken taşlarını temizliyim dedi ve yaptı, 3 sene oldu sorun yaşamadım
Defneebebeekk myarenb 20 lik disini ceker cekmez mi temizlediler peki. bende 20 lik disimi cektirdim ozel klinikte ve dediler ki dis taslarin da cok var temizlenmesi gerek dedi 20 lik disiimi cektireli daha 4 gun oldu ne zaman temizletmeliyim acaba
arasardaannesi Defneebebeekk aradan ıkı hafta gecmesını bekleyın diş etınız toparlansın demıstı bna doktor 🌺
myarenb Defneebebeekk hayır dedim ya çekmedi, yönlendirdi çene cerrahisine o gün genel dişte diş taşı temizleme hariç işlem yapılmadı bence damağınızın iyileşmesini bekleyin