Çok kötüyüm metal olarak bitmiş durumdayım oğluma bakamadım siralıyordu zaten daha dikkatli olmalıydım tabureye tutunup kalkmış ordan masaya tutunup digerucuna gitmis elini kaynar çaya sokmuş üstelik odada 4 kişiydik annem ve ben girip çıkıyorduk masanın bir ucunda eşim bir tarafında babam vardi yetisememisler o çığlıkları kulağımdan gitmiyor üstelik götürdüğümüz hastanede bakmadı kartal yanık polikinligine gönderdi oglum saatlerce acı çekti polikinlikte eline sardiklari jelli bez acısını aldi bugün tekrar gittik ve şişen yerleri patlatıp tekrar sardılar oynarken o elini kullanmıyor gördükçe içim parçalanıyor annemlerle hastaneye gitmiştik dönüşte kahvalti yapalım öyle git dediler eve zor girdim hemen gitmek istedim sanki tekrar birsey olacak gibi emekliyor o elinin ustunecani acimiyor demekki ama gordukce kahroluyorum elinde hasar kalirmi iz kalırmı bilmiyorum yaşayan varsa bana destek olsun lütfen çok ihtiyacım var ne ağlayabildim ne bagirabildim içime attım tas olsa çatlardı cok kötüyüm