minnosvetontis inşallah 🌸
BuzluKahve waddell markasına bakabilirsiniz, aşırı kaliteli fiyatına göre 👌
kbrmr Oğlum evde uyuyor okul yoluna düşen benim. Bu terslikte bir iş var. 😂
kbrmr inşallah kuzum çok sağol
kbrmr
Bizim öyle bi seçeneğimiz yok yurt dışındayız 7:45 orda olmamız lazım
kbrmr 4 yaş devletin anaokuluna mı gidiliyor benimki 3 yaşında da sorayım dedim
Berenecedm evet devlet 4 yaş küçük yaş grubu olarak sınıf açılıyor
kbrmr tamam canim çok sağol