KizLr yks sonucunda tercih yapıp yerleştim ve kayıt ücreti ödedim 2350 tl
Şimdi guz dönemi kayit yenileme ekimde başliyor ve bahar dönemi kayit yenileme varmış sorum şu ben guz dönemi kayit yenileme ucreti yatıracak miyim yoksa ilk yatirdigim para yeterli oluyor da o farklı birsey mi