rusene Merhaba hanımlar bebeğim 2 yaşında gece yatmadan önce süt içiriyorum aptamil veriyordum kestim büyüdü diye şimdi içim devam süt veriyorum üzerinde 1 yaş üstü yazıyor biraz ısıtıp içiriyorum nasıl veriyorlar acaba doğru mı veriyorum
maygirl rusene dewam sutunu tawsiye etmiyor doktrlar alisana kadr belki 1 hafta en fazla snrasinda kesin diyorlar ama sizn karariniz elbet.zaten sagliklida degil bebeginizin sagligi ile oynamaktan baska bisey yapmiyosunuz
alinduhatg rusene doktorum önermedi mama yesin ama süt yok dedi bağırsak kurdu yapabilir ve hıc bır yararı yok dedi
siyahbeyazmom rusene Sütün hiçbir faydası yok kesseniz iyi olmaz mı siz bilirsiniz tabiki ama hem daha çok yiyorlar sütü kesince
ZeynepveDenizinAnnesiii benim oğlum çikolatalı süt içiyor bayılıyor ona istemiyorum aslında onu vermek devam sütü normal pınar devam sütü olanlar mı acaba bu arada 2 yaşına girecek bu ay inşallah
elifgrsybkr İnek sütünün bebeğiniz için hiç bi faydası yok inanın aksine geniz eti varsa büyümesine ve boğaz enfeksiyonuna sebep oluyor araştırın isterseniz
Minigim2 rusene kızım 23 aylık süt içmiyor kefir ayran verıyorum inek sütü kansızlık yapıyor dıye bılıyorum tabı fazlasında oluyor