Doğum yapalı 3 ay oldu lohusa kanaması vs bitti. Şimdi sürekli akıntı yaşıyorum beyaz renk önceden böyle bu kadar akıntısı olan birisi değildim geçer diye bekledim ama artık hep böyle mi olacak veya böyle olması anormal mi Bu arada doğum normaldi doğumum