10 aylık bebeğimin önce ateşi çıktı daha sonrasında hapşırma öksürük ve burun tıkanıklığı yaşadı. Sesleri kısık şuan hasteneye götürdüm sesleri için iğne oldu antibiyotik ve ağrı kesiciyle suan daha iyi ve sürekli soğuk hava tutuyorum burnuna. Bebeği bu hastalığı geçiren var mı