-Drkegsbl- Tek yaptığım doğal karışık meyve suları 😂 okul geçen sene anneler yapıyordu sırayla bu sene beslenme oldu ama sanırsam yine listeye uyulacak ama uyumam bence 🤣🤣 Allah ne verdiyse menüsü olur 2 çocuk hemde bir bebek zor 😞 Tam diş dönemindeyiz atlatınca buzluğa stok yapacağım bohça börek vs sabah hazırlayıp vereceğim. 1:30 okul saatleri sulu yemek öğlen yemeği tarzında hazırlanmayı düşünüyorum akşamda yemek 3 öğün gitmeyi düşünüyorum 🤔