kızlar selam, elinde bu kazan olan (18-24 ay, etiketli ya da hiç giyilmemiş) varsa giydirmiycek olan varsa bana satabilir mi? alt üst sepetimdeydi üstü tükenmiş ben aldığımda simdi altı aldım neyle giydircem saçma olucak bide çok beğenmiştim bekliyorum stok ama gelmiyor. alış fiyatına kargo da ödeyerek alabilirim satmak isteyen olursa🥲 bir umuttur yasamak dkdmdldl
