Oğlum 1 yaşında. Hastalandı. Doktor enfluvir verdi onu kullanıyoruz şimdilik. Burnu akıyor. Öksürüyor. Doktor burnunu sık sık temizle dedi ama asla temizletmiyor. Burun aspiratörü ile temizliyorum normal de ama şu an temizleyemiyorum. Siz neler yapıyorsunuz bu durumda? Sterimar burun spreyi işe yarar mı?