Oğlum 9 ayını doldurdu. Odasını ayırmak istiyorum ama bugüne kadar hep sallanan sepet beşikte yattı. Hem artık sığmıyor hemde güvenli değil. Ama gece o kadar çok uyanıyorki odasına alınca ben ne ara uyucam bilmem. Git gel yapmaktan mafolcam, bide sabah kalk işe git🥺