Arçelik 810KM A+++ kullanıyorum çok memnunum. Karma programı var farklı türdeki çamaşırları gayet iyi kurutuyor. Bebeğimin kıyafetlerini hijyen programında kurutuyorum. Küçülme vs hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tavsiye ederim. Biz aldığımızda 18 bin TL idi. 1 sene oldu alalı, şu anda 20-25 bin TL civarında.