Kızlar merhaba arkadaşımın kızı var 20 aylık çocuk ağlarken resmen 10 dk kendindengeviyir motariuir bayılır gibi oluyor , kalp çocuk nöroloji hepsine götürdüler bir sorun tespit edilemedi bugun de aynı durum.brnim.yanimda oldu bir bilginiz var mı bu konuyla ilgili yada başına böyle birsey gelen var mı acaba