Adababy son dakika olarak; otopsiden sonra cenaze aracını boş göndermişler cenazeyi aileye teslim etmemişler. “aile” kavramının anlamını yitirdiği andayız..kahroluyorum. bugün resmen ömrümden 50 yıl gitti. önce Narin, sonra gencecik bi basketbolcu, sonra Tunceli’deki şehitlerimiz… Bugün şehit olan kahramanlardan birinin eşi ise biraz önce doğum yapmış. Evladının doğduğu gün, eşinin ölüm günü… Bunlar nasıl bi acı, allahım biz ne yaşıyoruz. Üzüntümü tarif edemiyorum, çok kızgınım, çok üzgünüm, allahım sen büyüksün…